Kaip „Guess” stiprina ryšį su „Gen Ziers
Share

Kaip „Guess” stiprina ryšį su „Gen Ziers

Pasaulinis džinsinių drabužių ir mados prekės ženklas „Guess” siekia sustiprinti ryšius su Z kartos vartotojais keisdamasis idėjomis ir tiesiogiai su jais bendraudamas.

Siekdama šio tikslo amerikiečių grupė pradėjo ketvirtąjį „Guess Gen Z Lab” projektą bendradarbiaudama su LTCC (Lifestyle-Tech Competence Center) – Šveicarijos asociacija, skatinančia inovacijas ir sinergiją tarp partnerių gyvenimo būdo srityje ir bendradarbiaujančia su įvairiais prekių ženklais, įskaitant, be kita ko, „Accenture”, „Bally”, „Loomish” ir „Microsoft”.

Projektas vyko „Guess Inc. Europos būstinėje Biogio mieste, Šveicarijoje, 2023 m. gegužės 22-23 d., ir pirmą kartą jame dalyvavo gausus būrys studentų iš įvairių tarptautinių universitetų, tokių kaip Prancūzijos Tarptautinė mados akademija (IFA), Mančesterio mados institutas (MFI), Madrido IED, SUPSI ir USI iš Šveicarijos, Padujos universitetas ir Izraelio Šenkaro pramoninio dizaino koledžas.

Z karta, dar vadinama iGeneration, yra pirmoji, kuriai priklauso tikri „skaitmeniniai čiabuviai”, ir didžiausia grupė iš visų kartų. Jos perkamoji galia siekia 44 mlrd. JAV dolerių, joje gyvena apie 2,47 mlrd. žmonių, o tai sudaro apie 32 proc. mūsų planetos gyventojų.

Pagal panašų formatą, kaip ir per pastaruosius tris seminarus, kiekviena mokinių grupė gavo po „Guess Originals” drabužių rinkinį, kad galėtų atlikti fotosesiją.

Ši 360° patirtis suteikė galimybę studentams iš skirtingų šalių keistis patirtimi. Kartu dalyviai galėjo susipažinti su pagrindiniais mados verslo aspektais, įskaitant įvairių kanalų valdymą, produkto koncepciją ir kūrimą, reklamos ir kainų strategiją, rinkodarą ir komunikaciją.

Seminaro metu studentai galėjo įgyti praktinės mados pramonės patirties, susidurti su realių atvejų analize, rengti pranešimus socialinėje žiniasklaidoje, kurti reklaminių pranešimų ir reklamos kampanijų idėjas. Jie galėjo susipažinti su reklamos, fotosesijų, programėlių, elektroninės prekybos ir parduotuvių patirtimi, taip pat gauti vertingų žinių apie klientų aptarnavimo procesus ir grįžtamojo ryšio valdymą įmonių pasaulyje.

„Ankstesnės „Gen Z Labs” laboratorijos leido mums geriau suprasti šią skaitmeniniame pasaulyje gimusią kartą ir gauti atsitiktinių atsiliepimų, kad galėtume įgyvendinti produktus ir paslaugas, turinčias vertę jaunesniems žmonėms”, – sakė Paulas Marciano, GUESS kūrybos vadovas? Inc.

„Šiais metais išplėtėme dalyvavimą ir į kitus universitetus – sulaukėme 36 studentų iš Prancūzijos, Italijos, Londono, Ispanijos, Jungtinės Karalystės ir Izraelio. Ši tikslinė grupė ne tik suteiks mūsų komandai svarbių įžvalgų, padėsiančių geriau suprasti kitą kartą, bet ir įvairių kultūrų idėjų apie tai, ko jauni žmonės nori ir tikisi iš tarptautinio mados ir gyvenimo būdo prekės ženklo. Man patinka atrasti jaunus talentus ir klausytis jų idėjų,” – pridūrė jis.

„Gyvenimo būdo technologijų kompetencijų centro komanda labai didžiuojasi šiuo ketvirtuoju „Guess Gen Z Lab” leidimu. Glaudžiai bendradarbiaudami su „Guess” šiame projekte matėme, kaip „Gen Z Lab” peržengė vietines ribas ir pasiekė tarptautinę auditoriją, netgi įtraukdama studentus iš tokių skirtingų sluoksnių”, – komentavo LTCC prezidentas Carlo Terreni.