Užupis Creative Cluster dalyvavo „#Switch!“ parodoje

2015-10-12

2015 m. spalio 8-9 dienomis, Užupis Creative Cluster dalyvavo Modernių technologijų ir verslumo renginyje „#Switch!“. Lietuvos parodų ir kongresų centro LITEXPO 5 salėje įrengtoje Cool&Crazy erdvėje UCC pristatė savo naują projektą Generator - Business Hive Vilnius patalpose įsikuriančias kūrybines dirbtuves ir verslo inkubatorių.

Renginys „#SWITCH!“ buvo skirtas bendraminčiams, kuriuos vienija domėjimasis skaitmenine ateitimi. Tai vieta, kurioje kartu susitiko moksleiviai, studentai ir pasaulinio garso vardai, pavyzdžiui, „Amazon”, „Microsoft”, „Google“, „Nasdaq”, taip pat valstybių vadovai, viešojo sektoriaus atstovai. Parodą aplankė iki 5000 lankytojų, save pristatė 1700 dalyvių. 
 
#SWITCH!  Cool&Crazy erdvėje, UCC įrengė 32 m2 ploto stendą, kuris sudarė beveik 8 % visos Cool&Crazy erdvės ir buvo trečias pagal dydį tarp tokių dalyvių kaip KTU, VGTU ar Solid Education. Generator prisistatymas pritraukė daugiausia lankytojų, buvo vienas ryškiausių ir aktyviausių Cool&Crazy erdvėje. Žiniasklaidos atstovai, tame tarpe ir LRT, darydami reportažus iš parodos, savo fonu ir vaizdo medžiaga pasirinkdavo būtent GENERATOR stendą ir veiklas jame.

Cool&Crazy erdvė buvo skirta supažindinti parodos lankytojus su skaitmeninės technologijos ir kitais inovatyviais išradimais bei leisti juos gyvai išbandyti. Užupis Creative Cluster pristatydamas GENERATOR projektą eksponavo konstruktorius, robotus, pažangiausios technologijos pavyzdžius, kuriuos galėjo išbandyti visi lankytojai. Mokslinės laboratorijos N-2 pasirodymai ypač traukė parodos svečius, linksmai supažindinant su įdomiąja fizikos ir chemijos puse. Jų metu žiūrovai galėjo prisiliesti prie absoliutaus nulio, elektros, mechanikos ir kitų įdomybių iš šių sričių. Tai puikiai atitiko parodos temą bei pristatomas veiklas "Generator" kūrybinėse dirbtuvėse. Stendas buvo įgarsintas, nuolat skambėjo muzika ir švietė LED prožektoriai, kas darė jį ypač patrauklų.

Reklamine priemone buvo pasirinktas vizitinės kortelės dydžio Generator lipdukas su QR kodu siekiant, kad lankytojai galėtų jį užklijuoti bet kurioje norimoje vietoje. QR kodas pasirinktas kaip inovatyviausia ir viena naujausių informacijos sklaidos priemonių, atitinkanti parodos tematiką.

Per 2 parodos dienas, stende apsilankė iki 5000 lankytojų, buvo išdalinta apie 1800 vnt. Generator reklaminių lipdukų, bendrauta su potencialiais partneriais ar galimais Generator lankytojais. Su jais tikimės susitikti jau visai netrukus, duris atversiančiose kūrybinėse dirbtuvėse.



Komentuoti



Naujienlaiškio prenumerata

Video galerija

Apklausa

Kaip sužinojote apie mus?







  

Užklausa

Siųsti