Robotai varžosi savo „olimpinėse“ žaidynėse

Nors Londonas ir šeimininkavo šių metų vasaros olimpinėse žaidynėse, Bristolis yra ta vieta, kurioje turėtum dabar būti, jei esi sportiškas robotukas. 26 komandos iš viso pasaulio šią savaitę varžosi „FIRA RoboWorld Cup“. Robotai varžosi įvairiuose žaidimuose, pavyzdžiui – futbole, krepšinyje ir net svorių kilnojime. Tai pirmasis kartas, kai renginys vyksta Didžiojoje Britanijoje ir organizatoriai sako, kad šiemet buvo sutrauktas rekordinis dalyvių skaičius. Robotai taip pat sugebėjo sumušti kelis pasaulio rekordus. 

Daugiau

Ko socialiniai žaidimai gali išmokyti senuosius žaidimų kūrėjus?

Šią savaitę sukanka lygiai 40 metų nuo to, kai pasaulį išvydo pirmasis kompiuterinis žaidimas „Odyssey“. Televizijos kompanija „Magnafox“ sukūrė jį remdamasi patentuota kariuomenės saugumo technologija. Norėdami žaistį tą žaidimą žmonės turėjo pirmiausiai ant savo televizoriaus ekrano užsiklijuoti plėvelę su nupieštomis linijomis. Galite pasižiūrėti čia: http://www.youtube.com/watch?v=H2EIsnr_cv4&feature=player_embedded#! Taip, tai CS, „Angry birds“, „League of legends“ ir kitų Jūsų pamėgtų žaidimų pirmtakas. Per keturiasdešimt metų kompiuteriniai žaidimai nuėjo ilgą kelią.

Daugiau

Rytojaus technologijos: pinigų darymas per internetą

Šiame straipsnyje pateikiame Rory Cellan-Jones, BBC technologijų korespondento ir apžvalgininko įžvalgas apie vis didesnes internetinės komercijos galimybes. Jis BBC Radio 4 kanalui yra parengęs ištisą seriją esė apie tai, kaip technologijos pakeis mūsų gyvenimus per artimiausius kelis metus. Šiame straipsnyje pristatomos jo mintys apie internetinio verslo bandymus užsidirbti per internetą.

Daugiau

Kaip „FedEx“ naudoja sužaidybinimą savo kompanijos populiarumui skatinti

Transportavimo, elektroninių pardavimų ir verslo paslaugų kompanija „FedEx“ sukūrė socialinio bendradarbiavimo platformą savo darbuotojams, siekiant apdovanoti juos už dalinimąsi informacija kartu su kitais. „FedEx“ kompanija, kuri dominavo savo rinkos erdvėje jau virš 40 metų, suprato, kad jie turi perkurti save, siekdami išlikti sėkmingais dar bent keturiasdešimčiai metų.

Daugiau

Kodėl sužaidybinimas palaiko verslo mokymąsi?

Jei norite, kad jūsų darbuotojai kruopščiai išmanytų ir taikytų naujausias technologijas, pasirūpinkite paversti jų mokymosi procesą žaidimu. Tai skamba gan netradiciškai, tačiau žaidimų principų naudojimas suaugusiųjų verslo mokymo procese, jau įrodyta, kad yra rezultatyvi inovacija rinkoje.

Daugiau

Žaisk ir daryk gera su „Gramble“

Pramogauti ir tuo pačiu metu daryti gera per labdaringas organizacijas tapo nauja socialinės žaidimų platformos „Gramble“ tendencija. „Gramble“ nauja socialinių žaidimų koncepcija jungia linksminimąsi su gerais tikslais, tokiu būdu vartotojų geravališkumą įtraukdami į globalią aukojimo sistemą. Naujasis socialinis žaidimų projektas šį rudenį startuos Hagoje, Nyderlanduose.

Daugiau

Kaip prekės ženklai naudoja minios resursų principus savo labui

Šiuo metu minios resursų panaudojimas (ang. Crowdsourcing) yra pripažintas vertingu inovacijų įrankiu. Crowdsourcing neatsiejama atvirųjų inovacijų strategijos kūrimo dalis, taip pat plačiai naudojamas marketingo vadybininkų, įgyvendinant strateginius tikslus. Jiems minios patirčių panaudojimo sistemos formavimas yra būtinas. 

Daugiau

Oksfordo universiteto spaustuvė sužaidybino klasikines noveles

Oxfordo universiteto spaustuvė paskelbė sudariusi partnerystę su žaidimų vystymo kompanija „Secret Builders“, siekiant patobulinti spaustuvės iniciatyvą „50 Great Reads Before 15“ (angl. 50 didžių skaitinių iki 15 metų). Ši bendradarbystė rūpinsis naujos kompiuterinių ir mobiliųjų žaidimų, transformuosiančių klasikines anglų noveles, kaip „Alisa stebuklų šalyje“, „Makbetas“ į interaktyvią vaikų ir paauglių iki 15 metų mokymo sistemą, kūrimu.

Daugiau

Artimiausi renginiai ir perspektyvos IT verslų kūrėjams

Lietuvoje įvairias veiklas ir projektus, skirtus jaunųjų verslininkų švietimui ir motyvavimui taip pat ir sparčiai augančių technologinių verslų ekosistemos plėtra rūpinasi Ūkio ministerija. Pasak Mindaugo Danio, Ūkio ministerijos, Smulkaus ir vidutinio verslo departamento direktoriaus, kuris kartu su VšĮ „Versli Lietuva“ koordinuoja renginius IT verslų kūrėjams, vadinamuosius „StartUp`us“, teigia, kad šį rudenį Lietuvoje vyks itin daug renginių pradedantiesiems verslininkams.

Daugiau

Realaus laiko daugiažaidėjiniai žaidimai - ar jie gali išgelbėti „Facebook“?

Video žaidimus „Facebook“ socialiniame tinkle ištiko pavojus. Krenta žaidimų populiarumas, vis mažiau žaidėjų nori žaisti, todėl analitikai būkštauja, kad socialinė erdvė praranda savo momentalumą. Žaidimų vystytojai yra priversti ieškoti naujų būdų, siekiant apsaugoti savo žaidimus nuo žaidėjų praradimo. 

Daugiau